13 augusti

Tjenare bloggen!
I dag är det den 13 augusti o kl är ju ioförsig 03.11 och jag sitter hos moa med jossan :D .. Alltså inte mig själv utan med en annan jossan D:
Vi har precis städat, rökt och käkat mat..
Nu ska jossan ta hål i leppen på samma sida som jag, hon håller på att färga sitt hår blont ( som jag ) och ska sen i med löshår..
Är de inte coolt att båda heter Josefin, båda har snart hål på samma sida i över leppen och båda poorblonda!
Tjockt NICE ;) ..

 Jahaja nu vet jag nt vad jag ska skriva för mer men jag kommer och skriver senare om vad som händer!

pussopuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ DET ÄR INTE COOLT! DET ÄR OCOOLT

2009-08-13 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0