Aoop

Tjenare bloggen!
tack moa för de fina inlägget du skrev igår :P

Sorry bloggen för jag inte skrivit på länge men igår var jag med moa och sen så hann jag aldrig skriva igår. Och idag så hade jag inge internet när jag kom hem :(

Men idag iallafall så har jag varit med moa nästan hela dan..Först när vi gick ut typ vid 3 så var vi med marcus sen så träffade vi erik och så kom anton och vi gjorde nt så mkt fixade cigg till erik sen efter de så gick jag hem och käkade och sminkade mig och moa gick hem till henne och käkade.. Sen kom moa till mig och efter någon min så kom jenny. Efter de så gjorde vi verkligen inge mer typ satt och snackade ute bara :O
Rolig dag! NOT! lägger all skulld på att de är söndag och på söndagar händer det ju typ aldrig nå kul, eller vad tycker ni?

Aja orkar nt skriva nåmera! Men vi hörs puss bloggen

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tkr vi skyller alt på moa

2009-08-10 @ 01:30:12
Postat av: Anonym

skulden lägger vi på moa

2009-08-10 @ 15:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0