Jag och evve tog hål i naveln :) <3333

Tjenare mina sötnosar!
I dag när jag hade mött jenny vid station så hade jaag oxå plockat upp moa och oskari som följde med till station.. eller oskari skulle ändå ta bussen där. Men jag och moa gick och mötte jenny så fixade vi cigg och när vi va på väg till presbyrån så träffade vi evve, ( asså vi hade köpt cigg vid coop ).. Så sa vi hej o grejer och vi hade snackat om igår att vi vill ta hål i naveln så jag tog med mig nålar så när vi träffade henne så gick vi till väsby ån och tog hål i våra navlar :)
Fett najs. men nålen va för smal så vi fick sätta dit örhängen så ska vi fixa i dom andra sen ;)
Och efter de så gick moa hem för hon skulle till stallet och när evve precis hade tagit och jag höll på så kom jonte så följde han med oss där vi träffade kim martin och nån nina..
När vi vart i centrum och kim köpt cigg till evve så gick vi till marabou. Sen kom jenny och hämtade mig så åkte vi till natta och linus sen så körde hon hem mig :)

Lite bilder från idag!
l
Evves hål

min :P .. haha vi va helt röda runt :O

Min och evves D:

martin <3

Min baby och kim... Fick typ ingen bild på kims ansikte men ni vet ju hur han ser ut.. iallafall nåra av er!

De va den dan, men vi hörs ska nog se film nu pusspuss

Kommentarer
Postat av: evelina

vi är bara SÅ bäst älskling :D <33333

2009-08-25 @ 22:16:50
Postat av: Helena

Jossan!

Jag har några piercingar hemma om du vill ha några..samt rengöring för navelpiercingen och själva hålet. Hör av dig och var rädd om dig! Kram!

Postat av: Jossan

Hej helena :)

Jaa tack gärna!

Jag har inge nummer till dig så de kan nog bli ganska svårt :P...

Va rädd om dig med, Puss

2009-08-26 @ 13:29:32
URL: http://josefinlolax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0