Man ska inte ha mobil, om man ändå inte svara! :@

Yooo! Idag så skulle ja ju åkt till enköping men så vart de nt!...
Och sen så pratade jag med marre s i tele i går  och hon skulle vara i väsby i dag så jag hade tänkt att fråga henne om hon ville komma förbi mig ändå eftersom att jag inte ska åka.. men såklart så svara hon inte på sin jävla mobil.. Och som dom flesta vet var jag ganska dålig på att svara i min egna förut och då sa alltid hon att jag inte ska ha en mobil eftersom att jag ändå inte svara ( eller de va många som sa de, men ja tror hon va den som sa de mäst ) .. Men vafan hon svara ju inte själv !?
Hoppas hon läser de här nu och börjar svara när jag ringer. Eller är de så att hon kanske inte vill vara med mig?
ne de tror jag inte för då skulle hon inte ha frågat igår :P

men iallafall va.. I dag blir jag ju hemma eftersom att jag inte åkte.. Men vad ska alla göra idag`?
Har inga pengar på mobilen och min mamma orkar inte åka och ta ut, för att hon precis kommit hem från jobbet ! jävla mamma asså!
Så om de är någon som har lika tråk som jag som läser min blogg kan ni ju på ringa mig för jag vill säkert va med dig ;)

Pussopuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0