Måndag kväll

Tjenare bloggen, skriver om gårdagen i dag.. I går så var vi vid station så va ja med evve så kom amanda moa osv..
När vi va där så kom de en neger som ramlade med sin cykel ( ni vet han som alltid sitter på runby torg och gör ljud )
Så fick vi ringa polisen o grejer sen så kom dom så åkte dom me han någonstan :P
Efter de så gick amanda o alla dom typ hem så jag och evve gick runt o gjorde inte så mkt, och sen smsade mikaela så va vi med henne, jossan, erik, johan, o markus..

Lite bilder ifrån igår :)

Evve och jag, med blommor i håret :) <3

Evve, marcus, mikaela och johan :D

Och en på min lilla älskling när hon är själv  :) <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fett stort ven jag fick :o<3

2009-08-25 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0