Roligt!

Haha har ni provat göra sådär som dessie skrev i sin blogg? att sms 118-100 och fråga vem lalla är?
De har jag och Jenny precis gjort! as kul

Jenny:
118-100 tror att Jenny Kjällman är en charmig och snäll tjej. Vi tror även att hon gillar att äta myror och vill åka till mörkaste Peru för en rik kaffe-upplevelse.
Hahaha tycker ni att de stämmer in på jenny?



Jossan:
Vi tror att Josefin Lolax är en blond rolig och söt tös från Väsby som gillar popmusik och popcorn. Hon gillar dessutom bullar och Bullen. Josefin är också grym på zorrofinten med sin innebandyklubba, hon har också en stor önskan om att få simma med delfiner tror vi!
Vad tycker ni stämmer in på mig?

Här får ni veta om vad vi tycker stämmer in på oss :
Jaa ni ser ju vad som är understruket på oss.. På jenny va det ganska lite men på mig va de nästan allt utom de med Bullen.. För jag gillar nt nån som heter Bullen  -_-

Puss bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0