söndag kväll

Tjenare bloggen.. i dag åkte jag med jossan till centrum där vi mötte mikaela.. jag köpte två linnen sen så drog vi vidare mot station men han som skulle köpa va så seg så vi drog vidare till erik för jossan skulle snacka med han.. '
Sen gjorde dom de och jag johan o mikaela drog vidare mot bussen .. Så åkte johan hem och käkade ( tror jag)
så gick jag och mikaela hem till hennes pappa och på vägen så kom de en as äcklig bil med massa turkar i som ba vill ni ha skjuts ? o lallala ... Fy fan asså!.. Sen iallafall så kom vi hem till henne och gjorde nudlar sen tog vi med dom och sprang till bussen :P ,,, haha roligaste i dag ! vi käkade nudlarna på bussen, hahahhahahaha'
Efter de när vi kom fram till station så kom johan o marcus så åt johan upp rästen av nudlarna så fixade jag cigg osv...
Sen kom jenny så köpte vi glas o nu sitter jag hemma hos henne o ska snart äta glasen o sen sova :P

Jaa de var väl allt för den här kvällen men vi hörs imon bloggen!
pussopuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0