Torsdag kväll

Tjenare bloggen.
I dag typ vid 6 så gick jag ut och mötte moa o denice och sen gick vi mot station för att köpa cigg :D

Sen gjorde vi det satt vid station ett tag och helt plötsligt var kl halv 9 och då skulle vi möta natasha utanför hennes jobb OKQ8.. Sen så satt vi där utanför så kom julia oxå sen så drog vi till station där natta blev upp plockade av fredde!
Sen åkte vi tills kille linus och tog en cigg så åkte jenny vidare till julia och jag följde natta och linus med in och kollade på en skräckfilm! åååh skit läskig.. Fast de var ändå fett mys.

Sen efter det kom jenny och hämtade mig och nu sitter vid hos mig och tråkar eller jag sitter vid datan och hon leker med sin mobil.

Ajuste vad ska alla göra imon!? Om ni har de trist så kan ni ju få vara med oss alla brudar och dom killarna som är med!
Hör bara va er :) 

Oooj hjälp vad mkt de blev, tycker nt ni oxå de? Nog bäst att sluta skriva för idag.. Vi hörs i mon puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0