Träning

Hejhej.
I dag har jag nt gjort mkt åkte in till kista och mötte moa malin och denice. Sen så va vi där moa köpte lite kläder och så åt dom.. sen så skulle vi till väsby och malin åkte till stan..
Men när vi kom till väsby köpte vi först cigg och sen satte vid oss vid sibylla och drack coola :)
När vi sitter där så får moa sms från emily och så säger hon att vi typ var dumma som inte åkte med malin in till stan faste de va hon och dåra som skulle ha gjort de :O
Jaja efter kanske 20 min så kom jenny o så fixade vi mat på sibylla så gick hon och jag hem och käkade.. mums!
Nu sitter vi hemma hos jenny och vi ska dra till centrum, där hon ska köpa hörlurar!
Sen efter de drar jag till träning och hon hem till hennes pappa!


pussopuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0