turkiet!?

Tjenare, hur mår   ni!? själv mår jag skit bra. I dag vaknade jag av att min store bror kom in i rummet och bytte tangentbord mig, sen jag jag upp och märkte att min mamma inte var hemma :O vafan jag skulle ju med henne och handla? men sen kom hon hem men nej hon hade ju såklart inte köpt musmat och mössens mat är ju slut.. men jag ska få pengar och gå o köpa de sen...tur vill´ju nt att dom ska dö! 
 
Jaja nu gör jag nt så mkt sitter med jenny och mamma hos min syster och passar hennes barn linus..Fast han sover så de är ju inte så kul menmen vad gör man nt lixom!

Sen nu håller jag och jenny  på att plannera en resa =). på nästa lov så ska vi åka till turiket eller det vill jag men typ nt hon men jaja, får väl se om de händer ;D men man kan ju iallafall hoppas!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0