Fredag

Tjenare alla. Idag vaknade jag någon gång vid 1 av att jenny sa någonting om att Julia var hemma hos mig och dom skulle röka, så då gick jag ut och där satt Jokke, Jenny och Julia. Så då tog jag oxå en cigg sen kom Pasi, Jani och anthon.. Vi satt där och chillade och snackade lite. O så gick dom och jag Jenny och Jokke gick in och käkade :)
Men nu så kom jag nyss hem till Jenny.. Här händer nt så mycket jag sitter vid datan och hon sitter och läser en traktor bok.. kulkul! ( Asså hon läser den för att hon ska köpa epa och ta traktor kortet.. För dom som nt fattade de )
Efter de ska vi åka till centrum och träffa Alex,Robin och Julia ;)
Puss bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0