Haha jenny hängde

Tjenare bloggen. Idag så vaknade jag o moa typ vid 2 eller 3 sen så käkade vi frukost o sen gick vi hem till mig. Hemma hos mig gjorde vi nt så mkt jag böt kläder o sånt o efter ett tag kom min mamma hem så skjutsade hon mig till nå möte som vår nya innebandy trännare ville ha med oss så satt jag där typ till 8 sen åkte jenny o jag hem till mig så hade ja inga nycklar så hon skulle ta en stegel och klätra in men stegen började välta steg för steg så hon hängde i min fönsterbräda o grejer hahha ja ba as garvade hon ba de här är inte kul o hennes ben skakade så mkt att hela stegeln oxå gjorde det.. haha har aldrig skrattat så mkt i mitt liv... Sen så åkte vi hem till henne sen till coop vid station så kom julia andre robin och jeppe o så köpte robin cigg till oss... Sen hände nt så mkt mer vi satt vid väsby ån tills det började regna sen nu är vi hemma hos mig o aa shit nu skrev ja visst jätte mkt jaja hoppas någon orkar läsa :)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0