Lördag kväll

Hejhej, ikv var jag Moa och Denice först uppe vid skolan o sen drog jag o Marre B o hennes pojkvän Teddy till smedby o träffade jalling o massa andra killar från smedby ;).. Vi var hemma hos Valdes o dom typ chill drack, sen när hans mamma kom hem så gick vi ut ett tag o ba chillade sen så gick vi tillbaka till han.. Så kollade vi lite tv började på en film sen så drog vi ut, och efter typ 15, 20 min så drog ja Marre o Teddy hemåt. När vi var på bron såg vi oxå Jenny som var på väg hem till mig.. haha ja ba ropade som fan men ne hon vägrade ju att stanna :P och sen när vi va på halva bron så ringde hon så träffade vi henne vid hemköp, så satt vi där o snackade lite om att vi typ ska till beckomberga ( det är typ ett gammalt psykhem)   osv. Nu är jag o jenny hemma hos mig o sitter lite vid datan ska nog se oskyldigt dömd nu :D
Puss Bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0