Onsdag

Hej bloggen, känner att de var väldigt länge sen jag skrev men har nt riktigt haft tid med de dom senaste dagarna... Men iallafall kan jag berätta lite kort om vad som hände igår, så berättar jag om idag sen =) I går så var jag o jenny hemma hos henne o satt vid datan och drack lite, Sen drog vi och köpte cigg sen träffade vi nåra killar i en bil som följde med oss till torget o så gjorde jag o jenny så att dom stannade o så hände lite skit.. Han anklagade jenny för att ha slängt en sten på hans bil fast vi hade dragitt för länge sen. Och sen hände nt så mkt mer i går eller ajuste jag pratade med min IDOL tooma :) hahahahaha.. Idag sov jag hos jenny o har precis komit hem o ska hoppa in i duschen snart ;)
Får väl se vad som händer sen ska iallafall sova hos moa tror jag =)
puss bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0