Tönt?

tjohejsan och godmorgon :)
Sitter hemma hos J3 nu, ska nog ut snart och träffa Zanna och Malin (?)
inget planerat idag utom att vi måste hitta ett tält och sätta upp det på en hemlig plats!
(vågar inte säga vart ifall det kommer en mördare Men ute nånstans iaf :P)
Men jag,Malin,Zanna och J3 ska nämligen sova i tält :)


Haha orka vara rädd för mördare.. Orka att du nt står för att du typ inte får tält någon annan stans än på din tomt -_-
Tänker inte skriva vem de är jag har kopierat det här ifrån men ni dom flesta vet väl redan vem det är ifrån!

puss / jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem

2009-07-18 @ 03:14:35
Postat av: Anonym

http://idaochjessica.blogg.se

alltså IDA

2009-07-18 @ 14:40:16
Postat av: zanna

varför skrev du om det för?

2009-07-19 @ 14:53:41
Postat av: Anonym

haha zanna du vet inte ens vem ida egentligen är och hur falsk hon är och har varit mot andra. Om du visste det så skulle du nog inte tycka att hon var en lika bra kompis som hon spelar mot dig.. Men vill du/ni ha en falsk vän så fine! Ha det bra med eran bääääääääääästa icke ofalska vän Ida. Men förstår bara inte varför ni beter er så konstigt för det....

2009-07-19 @ 18:15:16
Postat av: malinstaalin

Jagg tyker dett er rolligt at lesa dit skvaler

2009-07-19 @ 19:09:13
Postat av: zanna

jag vet inte om hon är falsk hon har inte vart det mot mig iaf, vad har det med inlägget och göra?:s

2009-07-24 @ 00:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0