Torsdag kväll

Ikväll mötte jag vicke på blåbron vid typ 8 och gick sedan vidare hem till honom. Där kollade vi på oskyldigt dömd å hade lite mysigt. Vid 11 kom Jänny å hämtade mig å vi rullade sedan vidare hem till mitt hem :) När vi kom hem käkade vi nudlar och snacka lite... sen satte jag mig vid datan och ladda ner oskyldigt dömd medans Jänny låg å tråkade i min säng å lekte med lars-olof, jag lekte lite med Pippi också HÖHÖ! lars-olof å pippi är mina fett grymt coola möss. Sitter nu och väntar på att filmen ska bli klar men de går ju självklart så jävla segt. Tippar på att de e sisådär 11 minuter kvar :) puss på dig bloggen :)



Kommentarer
Postat av: snyggwee@pea

haah, dottern till mickael persbrant tjej hon e fett kär i min lille bror, dom går i samma klass:P haha

2009-07-17 @ 16:35:56
Postat av: Jossan

Hihi va kul för dig då ;)

2009-07-17 @ 22:00:34
URL: http://josefinlolax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0