Torsdag

Yoo!
Haha har ni saknat med!? :D... nu har jag ju typ inte bloggat på två dagar:O.. men känner att jag inte hunnit så nu ska ni få veta vad jag gjort idag o igår :)

Igår så va jag hemma från skolan vaknade as sent!
Och sen så gick jag hem till jennifers mamma o sen så gick vi på träningen!
fy fan va jobbigt de var:O

Sen idag så kände jag att jag hade jävligt mkt träningsverk så jag pallade inte gå idag heller!
så idag har jag typ bara sutit hemma o spelat cs ;O

imorrn ska jag iaf gå till skolan och sen på kvällen halv 7 så ska jag ha match i väsby skolan!
ska bli riktigt najs : ).. har fan inte spelat match på typ 3 månader ;S

menmen.. vi hörs senare!
pusssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0