00:09

Tjenare bloggen!
kom hem för någon timme sen o sitter nu framför datan..

ikv har jag verkligen inte gjort mkt! Först drog jag hem till jonna hon plattade mitt hår sminkade oss, och vi kollade på en as bra film, den handlade typ om en kille som typ "levde" hos en farbror o killen kallade för hund typ... asså as svårt att förklara! Men när jag vet vad den heter så kan ni ju ta o ladda ner den eftersom att den är så bra =)
Efter det drog vi hem till mig o så käkade jag osv.. Sen drog vi och mötte moa o sen skulle vi fixa cigg nere vid station o de tog typ mer en 1 timme ;O -_- ...
Sen drog jag o moa iaf hem till mig o moa har typ precis draggit :'(

hörs pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0