00:41

Tjenare alla läsare!
För typ nån timme sen så gick jag och jenny ut för att möta adam och putte på en cigg..
men sen sluttade de med att dom ville komma in, så jaja tänkte jag dom får väll de då!
Sen så gjorde vi inte mkt kollade lite tv o så drog jenny till bussen o nåra min efter så drog putte och adam oxå hem. Nu har ja precis spelat cs o sen nu sitter ja o snackar lite med adam på msn o ska snart sova!

De blir väll någon film som jag kan somna till... Hela den här veckan har jag antingen somnat till andra avenyn, livet i fagervik ( eller vad de nu heter ) eller oskyldigt dömd!-_-... men de är ju bara för att alla dom tre programen är så bra så man kan se dom om och om igen!


Har ni föresten märkt att man kan ladda ner andra avenyn från avsnitt ett till nått! För alla er som älskar de, så ville jag bara säga att man kunde de ;)

Men som sakt, ska bara snacka klart med adam på msn för han vill att jag ska komma ut-_- men de pallar ja ju inte :D.... o sen så ska ja kolla film o sova! hörs imorrn puss puss

Vilket tycker ni själva är bäst? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0