21:09

Tjenare bloggen, klockan är nu 21:09 inte så mkt!
Fan de finns ju ingenting att göra!?
Kolla på tv orkar jag inte,( för de har jag gjort hela dagen ) o dessutom så tycker jag inte att de kommer nå särskilt bra just nu :( Fast typ vi 12 så kommer angel och den är ju bra =) hihi måste bara berätta att jennys pappa är med i den filmen ;D.. men kommer jag orka vara upp till typ 2 när filmen är slut o sen orka upp till skolan? ne skulle inte tro de! Jag får nog sätta mig o spela cs xD -_-

åååh va jobbigt de är känner mig as sjuk eller som att jag har halsfluss :(
men nu leker vi att jag inte har de! pallar ju inte vara hemma hela dagarna och dessutom så ska vi ha disco på fredag o då kan jag ju verkligen inte vara sjuk (A)haha

Hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0