?

 

heej sötnosen

evelina keto ' älskar dig josefin lolax <33 //' kollar tv, vibba säger: vad gör du ?

Josefin Lolax- säger: är med jenny själv D:

 evelina keto ' älskar dig josefin lolax <33 //' kollar tv, vibba säger:
nej inte mycket . själv ?
oj
haha, nej inte mycket
kan jag få låna någpn av ers 1.6 acc ? ska möta pålle

Josefin Lolax- säger:
mitt är jag inne på så inte de men jenny lånar inte ut sitt hur kan du ha både 1.6 o source ?

evelina keto ' älskar dig josefin lolax <33 //' kollar tv, vibba säger:
va ?

Josefin Lolax- säger:
jaa asså hur har du steam

evelina keto ' älskar dig josefin lolax <33 //' kollar tv, vibba säger:
de ja brukar ha, men måste man ha något annat om man har 1.6

 

Josefin Lolax- säger:
förklara bättre

evelina keto ' älskar dig josefin lolax <33 //' kollar tv, vibba säger:
nu kom ja in tror ja

Josefin Lolax- säger:
Du har precis skickat en vibb.
asså vadå har du steam?

evelina keto ' älskar dig josefin lolax <33 //' kollar tv, vibba säger:
jag lånar

Josefin Lolax- säger:
med namn

evelina keto ' älskar dig josefin lolax <33 //' kollar tv, vibba säger:
aa

Josefin Lolax- säger:
vadå aa?

evelina keto ' älskar dig josefin lolax <33 //' kollar tv, vibba säger:
jag har ett namn och logga in på

Josefin Lolax- säger:
ja vad heter du?????????

evelina keto ' älskar dig josefin lolax <33 //' kollar tv, vibba säger:
jeppe323


haha ja va bara  tvungen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0