Lördag kväll

tjenare bloggen.. Jag och jenny har suttit o fixat musik, för min klass ska ha disco på fredag från 1-6 :P
Tycker ju själv att 7er oxå skulle få komma xD men om de kommer någon 7a så får den säkert komma in :)
 Sen så gick vi upp till plan, o där va robin julia dennis jani och krille :D
Hände inte så mkt där.. julia o dom drack typ lite :P
nu sitter vi iaf hemma hos mig o kollar på tv o jag fixar lite mer musik!
Hihi problemet är att jag inte vet vad alla vill höra på :P
Någon som har nåra råd om låtar som finns på youtube? =)

Pussopuss


Kommentarer
Postat av: Amanda

heeeej! jag tycker mycket om låtarna äta farfars bajs, kasta bajs, bajs i bastun, massmördar astrid, bajskorv som mustasch, take a dip in the poop pool, bajs till frukost och det luktar bajs när man skiter. :D spela dom, jag tror de skulle uppskattas :D ;) ;) ;) ;)

2009-10-11 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0