siken evve o jag.... läs hela

Josefin Lolax- säger:

 

0766524383

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

VET DU VEM JAG SKA SLÅ IMORGON ELLER VILL SLÅ IAF

Josefin Lolax- säger:

 

nee

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

LM HORAN

Josefin Lolax- säger:

 

varför

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

han ville typ träffa mig, och fu att jag vill träffa honom så jag sa att jag inte ville träffa honom

han ba siken säger:

jah men du vet juh inte ett skit om d

mig '

aja gå och knulla dina 93: or

och du är innte mycket större själv

jag sa att han va för liten typ ...

Josefin Lolax- säger:

 

hahahhahahahahahhahahahahahhahaha ja dör bjud in mig D:

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

det går inte

Josefin Lolax- säger:

 

vrf

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

men adda hans msn och bjud in mig

Josefin Lolax- säger:

 

okej

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

[email protected]

acca han ?

 

 siken har lagts till i den här konversationen. Handskrift stöds inte längre eftersom inte alla deltagare kan visa handskrivna meddelanden. Handskrivna meddelanden skickas som text.

 

Josefin Lolax- säger:

 

heej alla ni kan vi prata här

siken säger:

 

hmm

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

jävla böghoran är ju här . GUD VA KUL -.-

siken säger:

 

assåvad fan har jag gjort ?

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

säger att jag knullar runt din jävla fisk

Josefin Lolax- säger:

 

fisk?

siken säger:

 

nej de har jag inte

Josefin Lolax- säger:

 

oki ni kan fortsätta bråka... kul att läsa

siken säger:

 

 

haha gör såhar juh fortf inte gjort nåt lixom..

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

jävla fickmänniska , du kan ju bara gå å hänga dig själv innan jag kommer och möblerar om i ditt anssikte

nej de brukar låta så

STÅ FÖR VAD DU HAR SAGT, inte mitt fel att du e ful och jag inte vill vara med dig på fritiden!

siken säger:

 

jag har juh inte sagt nåt ?!?

Josefin Lolax- säger:

 

fyy va taskit!

siken säger:

 

haha

 

vad har jag sagt då !?

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

jag bryr mig inet josefin

hahahaah

han e inte värd mig

siken säger:

 

ok kul, men vad har jag sagt då !?

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

att jag ska gå å fortsätta knulla med alla min 93or och att jag knullar runt och grejjer, jävla horunge

siken säger:

 

jag har fortf inte sagt att du knullar runt lr att du e en hora,,

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

HAR JAG SAGT ATT DU HAR SAGT ATT JAG E HORA ELLER ? NEJ DITT JÄVLA PULVER

siken säger:

 

josefin e hon alltid så här ?

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

VADÅ SKA DU BÖRJA SNACKA SKIT OM MIN BÄSTAVÄN NU OCKSÅ, NE NU JÄVLAR

Josefin Lolax- säger:

 

aaa =) se o lär ;D

siken säger:

 

haha ok =)

Josefin Lolax- säger:

 

ne skoojjja

siken säger:

 

asså chilla

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

VAFAN SKRIVER DU SMILESAR FÖR JÄVLA FISKHORA? TROR DU DE E NÅTT JÄVLA SKÄÄMT ELLER ? :ö

VADÅ CHILLA

SHIT ASSÅ JÄVLA KUKSUGARBAJHORAOLLONHUVUDFITTSLEMSTITTARE

Josefin Lolax- säger:

 

hahahahhahah ja dööööör, ewe jag älskar dig!

siken säger:

 

ah k =)

ALLA LANGAR NUMMER! säger:

älskar dig också

asså fisken tror verkligen han är något

shit asså, största skämtet, BARA FÖR ATT JAG GICK UT OCH RÖKER MED HONOM I SKOLAN ? HAHHAM de e ju inte för att få cigg av honom, de e ju bara för att jag kommer dit för å få se hanns ....... haha .... vackra .... hahahhaha...... ansikte :Ö hahahahaha

siken säger:

 

oj =)

Josefin Lolax- säger:

 

vadå oj

siken säger:

 

du jag bryr mig så mkt =)

Josefin Lolax- säger:

 

lolax stavas jag baby §§§§

siken säger:

 

avbryt henne inte hon skrev juh ett långt medelande !!!!

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

hahahahaahah, oj

hon får väl avbryta mig om jag vill ditt äckliga rövhål!

Josefin Lolax- säger:

 

tack ölskling

evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

jag har massor att säga om du vill höra !

siken säger:

 

jag vill höra =))

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

 du tror att jag och jossan sitter här bakom datan och garvar och gör de till ett skämt! okej visst sitter vi och asgarvar för att du verkligen inte har någpnting annat att säga än "jag har inte gjort något" eller "jag bryr mig inte" men du sitter väl i ditt lilla tält utanför kista galleria och darrar värre än en dildo typ .

siken säger:

 

hahahaha

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

kul va ? hahaha, de va inget skämt -.-

siken säger:

 

va syndd =((

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

men din fiskhjärna verkar ju inet förstå så mkt.

siken säger:

 

hshs

 

haha

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

vänta till imorgon i skolan kanske kan fixa till de, slå huvudet i ditt skåp några gånger så blir de kanske bra, några hjärnceller lär ju vakna

siken säger:

 

aha gör som du vill

Josefin Lolax- säger:

 

han kommer inte komma imorn baby -_-

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

hahah, de vet jag väl ... och han säger att jag skolkar och sen ringer han mig å ba "SNÄLLA KOM TILL SKOLAN, JAG HAR INGEN ATT RÖKA MED "

HHAHAHAHAHAHAHHAHAH :ö

siken säger:

 

eeh jo vi säger så

Josefin Lolax- säger:

 

munbloss?

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

jag gör som jag vill, de har jag alltig gjort och de kommer jag alltid å göra

siken säger:

 

hals,

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

hahahaahahahahahahhahaah

MUNBLOSS DITT JÄVLA CP :ö

siken säger:

 

fortf halsbloss -.-'

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

Vadå fortfarande halsbloss ? munbloss är munbloss och halsbloss är halsbloss?

Josefin Lolax- säger:

 

haha nej siken nu ljuger du

 

 

 

 

 

siken säger:

 

kolla imorgon ?

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

vi har redan sett

siken säger:

 

lr ska du till sjukhuset ?

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

asså ditt jävla fucktard ... snacka inta om mitt privata liv DU VERKAR FORTFARANDE INTE FATTAT ATT MAN SÄGER INTE VAD SOM HELST TILL MIG!

siken säger:

 

nehe,,,

 

bjud in matilda hon vill säkert se detta xD

Josefin Lolax- säger:

 

jag kan bjuda in viktor -;D

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

jag bryr mig inte , ju fler som ser destomer skämmer du ut dig

siken säger:

 

gör så

siken säger:

 

kolla imorgon ?

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

vi har redan sett

siken säger:

 

lr ska du till sjukhuset ?

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

asså ditt jävla fucktard ... snacka inta om mitt privata liv DU VERKAR FORTFARANDE INTE FATTAT ATT MAN SÄGER INTE VAD SOM HELST TILL MIG!

siken säger:

 

nehe,,,

 

bjud in matilda hon vill säkert se detta xD

Josefin Lolax- säger:

 

jag kan bjuda in viktor -;D

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

jag bryr mig inte , ju fler som ser destomer skämmer du ut dig

siken säger:

 

gör så

siken säger:

 

 

 

kolla imorgon ?

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

vi har redan sett

siken säger:

 

 

 

lr ska du till sjukhuset ?

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

asså ditt jävla fucktard ... snacka inta om mitt privata liv DU VERKAR FORTFARANDE INTE FATTAT ATT MAN SÄGER INTE VAD SOM HELST TILL MIG!

siken säger:

 

 

 

nehe,,,

 

 

 

bjud in matilda hon vill s

äkert se detta xD

Josefin Lolax- säger:

 

 

jag kan bjuda in viktor -;D

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

jag bryr mig inte , ju fler som ser destomer skämmer du ut dig

siken säger:

 

 

 

gör så 

evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

jossan :Ö

ahahahahahaha

Min kompis sa: Fan va lång jag känner mig när jag står brevid dig..

Då svarade jag: Fan va smart jag känner mig när jag står brevid dig

hahahahaahhah våran fan

siken säger:

 

haha

bjud in viktor ?

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

SKRATTA INTE DITT SÄRHUVUD! JAG SNACKA MED JOSSAN !

siken säger:

 

careface

Josefin Lolax- säger:

 

viktor va inte inne

siken säger:

 

ah ok

evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

jossan :Ö

ahahahahahaha

Min kompis sa: Fan va lång jag känner mig när jag står brevid dig..

Då svarade jag: Fan va smart jag känner mig när jag står brevid dig

hahahahaahhah våran fan

siken säger:

 

 

 

haha

bjud in viktor ?

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

SKRATTA INTE DITT SÄRHUVUD! JAG SNACKA MED JOSSAN !

siken säger:

 

careface

Josefin Lolax- säger:

 

viktor va inte inne

siken säger:

 

ah ok

bjud in viktor ?

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

SKRATTA INTE DITT SÄRHUVUD! JAG SNACKA MED JOSSAN !

siken säger:

 

careface

Josefin Lolax- säger:

 

viktor va inte inne

siken säger:

 

ah ok

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

fett synd

siken säger:

 

mm =D

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

fan va glad du verkar sög din mamma precis av dig eller

Josefin Lolax- säger:

 

ska vi ta resten iskolan imorn?

siken säger:

 

dåra ?

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

han kommer inte kolla

komma

siken säger:

 

då tar vi juh bara de dagen efter -.-'

Josefin Lolax- säger:

 

ne jag vet men ja orkar inte göra du vet vad nå mer

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

fett synd

siken säger:

 

 

mm =D

' evelina keto //' josefin lolax, jag älskar dig! säger:

fan va glad du verkar sög din mamma precis av dig eller

Josefin Lolax- säger:

 

ska vi ta resten iskolan imorn?




nu orkar jag inte kopiera nå mer vi hörs ska sova puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

evelina,du borde skjutas rakt av i pannan så alla vi i väsby slipper dig och ditt fjortisbeteénde.du som har bloggen.tänk på vilka som betyder mest<3<3<3

2009-10-11 @ 23:17:24
Postat av: Anonym

slyna

2009-10-16 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0