20:39

Yooo!
När ja kom till stallet visade annelie mig vart alla saker var, eftersom att dibbe har flyttat till ett annat stall... stallet ligger mitt emot smdbystallet!
När vi hade mockat o fixat hö, så drog vi ner o hämtade hästarna.. hon har två hästar.. d-ponny (dibbe) och en häst (lillan).. Efter fixade vi dom o så drog vi ut o bara skrittade när vi hade ridigt i typ 20 min så kännde jag hur jag typ blev yr o kännde att min kropp inte ens orkade hålla upp mig i sadeln, så sa ja till annelie att jag kännde mig spy färdig o hoppade av o gick rästen av biten med dibbe.. sen så gick vi in o ja höll på att svimma så jag gick in på toan o typ dog.. när jag började känna mig bra eller bättre så gick jag ut o då hade hon redan fixat klart dibbe.. så jag fick en påse ifall jag skulle spy i bilen så körde hon turbo hem! Tack för att du fixade dibbe!
När jag precis kommit innanför dörren hemma så spydde ja dirr på toan fett äckligt!
men iaf så somnade jag sen o sen spydde jag inge mer!
Asså jag är inte magsjuk om ni trodde det!.. de var typ för mens verk :/ ... Börjar få så oftare o oftare :'(

Nu har jag precis iaf kollat på motorcrossed, det är en engelsk film... och för dig som inte sätt den ladda ner den o kolla på den, för den är verkligen bra!

Ska kolla lite vid datan, vi hörs sen! pusss


Kommentarer
Postat av: macka med äppelkräm. (fattar du? =P)

inte ska du ligga å kräkas på en söndag :O :(

2010-01-04 @ 01:41:23
Postat av: ricko

tänk på att jag ska till tandläkarn nästa torsdag.

2010-01-04 @ 01:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0