22:44

Känner hur tråkig blogg jag har just nu!.. hur vilj ni ens läsa den? ni kanske blir tvingade!?.. iaf va, orkar egentligen inte skriva men eftersom att jag har besökare som kollar in min blogg varja dag så gör jag det för eran skull!.. Känn er omtyckta ;)
Satt för en stund sen o kollade på andra avenyn på tv, fattar inte varför jag hade ju lixom redan sätt de på datan på dan :O ... jaja de måste väl bero på att de är så jävla bäst!.. någon av er som kanske håller med mig?
Men efter andra avenyn slutade vet jag faktist inte vad jag gjorde minns typ inte... Nu har jag iaf fått en wallander film av jani som jag snart ska lägga mig o kolla och somna till!

Förresten fett tråkig dag de har vart idag! har fan inte gjort någonting typ.. Fast de brukar jag ju nt göra heller!.. men känner att den hära dagen har vart värre än dom brukar :/.. kanske är det skolan jag börjat sakna har ju fasen inte vart där på två hela dagar :(.. men så går det när man har ont i magen!.
Iaf va så smsade marre mig o frågade vad jag vill ha när jag fyller år!?.. kan ju chilla med livet, de är ju typ 3 veckor kvar fan :) .. men iaf va så svarade jag att jag ville ha en stor puss.. men vet ni vad!? hon hade tänkt sig att köpa en kanin, hihihi! fett najs va? ;)... nackdelen med de är ju den att då kommer inte jenny kunna sova hos mig :(.. men kanske om jag ställer den i ett annat rum när hon sover över! jaja får se hur de blir med den saken...

Jaopp nu orkar jag inte skriva nå mer ska fan va hos läkaren imorrn klockan kvart i 9 :O..
hur ska ja orka upp`? men de blir nog as bra ;).. hörs imorrn mina kära läsare puss på rumpan! <3

Kommentarer
Postat av: Bruden.. du vet nog vem :P haha

Sluta inte med bloggen lolax ;)

2010-01-28 @ 06:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0