23:04

Tjenare!
Gick hem från skolan idag vid typ 12.. de va verkligen tråk där så pallante va kvar, dessutom va de  bara en o en halv lektion kvar :P..
När jag kom hem satte jag mig vid datan i typ 3 timmar.. sen så drog jag mamma o jani till pappas jobb, dom skulle hämta nån last bil så dom skulle kunna köra skit imorrn o så fixade dom nytt kylskåp och nya toaletter!. Fan va najs ska få nytt handfat o toalett dit upp!.. kranen på handfattet där upp är helt fuckad stråle så de typ skvätter ;O... jaja nu ska de ändå bytas så de  blir najs!..
När vi kom fram så tog jag pappas buss kort o sen drog jag med tunnelbanan o sen pendeln till väsby!..
Ajuste fan va jag hatar sl, ska skjuta den som uppfann sl asså!.. jag var i väsby 17.17 och skulle ta bussen till runby 17.28 men nej står där till typ 43 och buss jäveln kommer ju förfan inte.. så fick typ springa hem för att hinna byta kläder o dra på innebandyn.. men när jag kom hem typ så fick jag as ont i magen men drog till träningen ändå. det kunde ju lixom försvina!. men det gjorde det inte så jag satt där o bara kollade på med 3 andra i mitt lag som typ oxå va sjuka eller vad man ska säga :D...
Drog hem sen och skulle möta ewe på cs! men hon bangade o ska möta mig imorrn :)... tror hon att hon tar mig serriöst!?.. nejnej de gör hon verkligen inte.. kanske om hon fuskar.. har lixom mött henne förut med hon kan ju iför tjej blivigt bättre men inte så jävla mkt bättre.. tror iaf inte jag, men men de får vi väll se imorrn då!
har fortfarande as ont i magen och fick huvudverk för ett litet tag sen och mår jag såhär imorrn så lär jag ju inte att orka ta mig till skolan tyvär ;/..
har  förresten fortfarnade jävligt ont i benet så ska till doktor klockan typ 9 på torsdag! nu får dom fan ta reda på vad det är!. pallante gå runt o ha ont lixom :'(...                                                                                           och efter det att ewe bangat på att mötta mig (fast hon tjatat, så mkt) så drog jag o jenny till hemköp för att köpa glass!...
ska snart gå o sova jenny ska sova här najsnajs! vi ska nog somna till pippi eller jag ska iaf de för är fett trött!
Hörs imorrn, pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0