Hela dagen typ

Hej!
Har precis käkat mackor med ewe... sitter nu hemma o tråkar!
Tänkte berätta lite om matchen!
Vi mötte edsberg alltså runby mot edsberg.
vi förlorade med 7-1... Sen iaf när dommaren blåst av, alltså att matchen va slut!..
Då får amanda en boll rakt på armen av nån fitta i andra laget.. och jennifer blöder på fingret.. Vet faktist inte riktigt varför ;O... men sen iaf så stor vi utanför o väntar på dom.. o så kommer rektorn vår ut o typ säger att vi är dåliga förlorare... men vi vart ju inte sura för att vi förlorade, eller jo  okej men asså inte på dom.. de var ju för att hon sköt bollen på amanda fast matchen var slut!.. Så vi drog utanför deras omklädnings rum, o väntade på dom för vi ville att dom skulle komma ut! men sega som dom va så han vi stå där i typ 30 min o gå in i skolan o hämta jacker! Sen skricker moa om att dom e klara ni, o dom skulle ta bussen så typ jag o sara springer ikapp jennifer lite o sen typ så börjar deras målvakt lägga sig i de hela o de blir lite tjafs så rektorn ska ta bort jennifer!
Och skön som hon är så spottar hon såklart målvaknten i ansiktet o hon börjar skricka fitta o hora o sånt ni vet :P..
Ja de var väl typ de.. Vi alla som spelat dm i dag drog hem.. för vem pallar vara svettig o äcklig i skolan!?.. nja inte jag iaf, och antagligen inte restev av tjejerna heller ;)..
Men så nu är iaf jag och keto hemma hos mig o gör nada.. ska oxå föresten kolla mitt knä. för nu har det blivigt värre :'(...

Och killarna som spelade idag gjorde två jätte bra matcher, fast att ni förlorade!.. och du simon i mål? du är grymm!

Hörs sen pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0