lördag

Sorry bloggen för dåligt uppdatering!... ska skärpa mig nu! Lovar ;)

Idag gick jag upp typ 10 över 5, för att klockan kvart över 6 vara vid scandic hotel mitt emot bk..
Skulle mötta innebandy laget där.. För vi skulle till hemköp inne i stan för att räka varer och sätta lappar på dom så folk kunde se hur många det var ;)
När vi var klara drog alla till doonken.. sen dom som skulle åka med pillan sprang till hennes bil så det bara var jessica o denise kvar där... och de va tjafs om denise macka den va typ inte klar o sen får hon en helt kall så hon kastar den på doonkens funster! hahahahahah de lät as kul! var ju inte där men iaf... Tycker lite synd om henne oxå som inte fick en bra macka!...
Nu har jag precis duschat ska ringa viktor.. o sen ska jag ringa moa för glömde mitt sminka o lite saker hemma hos henne på nyår xD... ska klä på mig nu hörs sen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0