Måndag och klockan är 09:06

Yo yo yo!
Kom till skolan för ett tag  sen! gick upp klockan sex, så jag hade mkt tid att bara göra ingenting :P...
så jag satt o höll på med mitt internet hur länge som helst kanske 20-30 min :o.. Fucktard internet asså!
jaja, sen kom det iallafall igång så jag satte mig o kollade på SOS familj :P
haha jag älskar yasmine :) hon e så jävla rolig.. hon får mig att på minna mig själv om när jag var 12 :)..
Sen så drog jag på mig kläder o gick upp till skolan.. men när jag hade gått kanske halva vägen så smsar ewe o säger att jag ska gå till bussplatsen o då så var jag tvungen att gå till baka lite!.. men sen när ja va där ¨så såg jag ju att min innebandy klubba fattades ;).. så då gick jag fort som attan men jag han! bravo ;)hahaha
Ja men nu är vi iaf i skolan och har hälsa lektion  ... Ganska tråk.. men det är ju najs att jag har ewe i gruppen. o viktor vill ju typ inte ens prata med mig ;O ... haha men det går nog över!
Ja de va väl de:) haha märkte ni att de vart mkt skivande idag? hihihihi


pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0