Onsdag

Tjenare!
Vaknade idag vid 7 av att jenny kliade mig på ryggen, o sa att jag var tvungen att gå upp!.. ja dör hon är så jävla bra på att klia o sånt ;)..
Sen så drog hon till bussen halv 8 och jag hoppade in i duschen och har precis fönat håret :)..
Idag ska jag åka och kolla mitt ben... hoppas det inte är nått speciellt!.. Ska oxå inte träna idag eftersom att de bara gör ondare o ondare när jag springer :'(..
Hoppas de går över snart, för det jag vill är ju att spela innebandy! ;(..

Sitter nu och lyssnar på shorty- jag älskar dig. Jag tror jag dör asså!.. så jävla fin låt.. eller fin o fin, den är bra som fan :)

Ja nu ska jag nog spela lite :D
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0