23:40

Hellu :)
Var ju med jenny idag o kollade på kommissarie späck. Den var verkligen as bra!
Så för alla er som gillar svenska filmer o har sätt beck någon gång, så tycker jag
verkligen att ni ska ta o se den! När vi hade sätt filmen så åkte vi hem till mig, o
så kom även marre s :) gud va kul, verkligen länge sen ja träffade henne asså
att vi var... minst 2-3 veckor sen iaf!
När vi alla va hemma hos mig så kollade vi på miffo :D riktigt kul faktist.
Nu har vi precis kört hem marre o hämtat kläder hos jenny för att hon ska sova
här :)
kommer någon svensk film på canal+ First, den heter i skuggan av värmen, har
aldrig sätt den så de kan ju bli kul :)
men ni ska ja sluta skriva puss hörs imorrn

båda är faktist jävligt bra men om ni vill skratta så skulle
jag ha valt kommissarie späck ;)
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0