Söndag

Heeey :)
Idag vaknade jag av att jenny satt vid min data o typ slog på tangentbordet :O
Så då kunde man ju inte fortsätta sova, de va ju as tråk.. för nu är ja verkligen trött
o vill bara gå o sova igen :(..
men nu har jag iaf precis sminkat mig o ska dra med jenny på bio om typ 4ra timmar :O
Vi ska kolla på kommissarie späck :) hoppas den är bra, för  de värsta ja vet är att gå på
bio... Sen ikv blire nog ba va hemma o ta de galet lungt, för imorrn är de skola!
skönt börjar 9 men ska bara städa skåp så de kommer bli en lätt dag ;)
aja nu ska jag ner o platta mitt hår, förresten kanske ska ringa marre o se om hon vill
träffas en snabbis efter bion!? de skulle va ganska mys har inte träffat henne på evigheter :(
Ja så får de nog bli, ska springa ner o ringa henne nu på en gång!
Hörs senare, puss

Saknar dig hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0