Måndag

heey!
Min dag började med att mamma kom upp o veckte mig vid typ 10 eller 11?
och  sen iaf så va de bara för mig att ta mig upp o sedan gå iväg till skolan..
Fast ja kunde lika gärna ha sovigt en timme till för när ja kommer dit så har ja lite mer en en timmes
rast :o... Sen iaf så va ja i skolan o ba tråkade hela dagen.
efter skolan så mötte ja tanya, tanyas hund o denise, så drog vi till kairo o ba va där o tog de lungt typ!
meeen efter de drog vi till centrum o sen till typ station för att möta clara, så tog vi bussen därifrån till
clara... o måste ba säga att ja är så bäst för ja har nt sovigt någon middag alls idag :) :)
men ska typ sova när som :D

Hörs imorrn! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0