Torsdag

Hellu :)
Har typ precis kommit hem!
Vaknade idag 10 över 8 shit då va de nog ba att skynda sig
börjar lixom 20 över 8 :O menmen ingen panik i de.... va i
skolan typ 35 as bra ju... för ja hade ändå inte kunnat
komma tidigare, med tanke på att jag inte visst i vilket
klassrum jag skulle va... men precis när jag kommer så ser
ja jeppo som ba men ja har lekhjälp nu, o då har jag ju oxå
de så de va as najs för då gick jag in i klassrumet o sa att
jag inte visste om vart jag skulle va så fick ingen frånvaro :D

Gick hem idag vid 2, hade ont i huvudet så jag hoppade över
sista lektionen (no) kul för mig för jag hatar fan no,.. glömmde
oxå mina böker o imorrn har jag pro :o  hoppsaan!
Vid 3 idag så kom conny o hämtade mig o jokke så drog vi till
min pappas jobb o hämtade en soffa jag skulle ha i mitt rum.

Fyy, måste ba säga de när vi va påväg hem så svängde de ut
en buss så conny trycker på gassen o så kom de en kurva så 
vi höll på att krocka i en annan bil.. såg ju inte att den stog där 
eller att de ens va rött,. buss fan o kurvan gjorde ju så vi inte 
såg ett skit... hahhaha ni skulle sätta han i bilen framför oss 
n'r han kollade bak asså de va de ´roligaste idag fan!

Aja nu e jag iaf hemma o ska gå upp o städa på mitt rum o lite 
så, ni vet :D  
 
   En bild på mig o jessica från i sommras :D <3

                       hörs senare ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0